snott av bella

1. vad heter du? Katja Svensson
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? hehe vettefan... typ nåt amerikanskt!
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Egentligen skulle jag hetat Alexandra men mamma ville ha något ännu mer ovanligt så det blev Katja! hade faktiskt föredragit Alexandra -.-
4. vilket stjärntecken är du? Vädur
5. vilken årgång är du? 96:a
6. vart bor du? Frillesås
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? never.... fast bodde ju dels hos pappa innan så det blev ju en flytt därimellan hela tiden
9. vart skulle du vilja bo? i Los Angeles eller Miami...
10. vilken skolklass? 8:an
11. vad vill du bli när du blir äldre? jag vill bli grafisk designer eller fotograf I think...
.
UTSEENDE
1. hur lång är du? ca 165 cm
2. hur mycket väger du? 53
3. hårfärg och frisyr? mörkbrunt hår, snelugg o typ hyfsat långt hår men alltid tofs
4. ögonfärg? grön-gula
5. mest nöjd med? mina ögon o armar
6. minst nöjd med? min näsa :/
7. skostorlek? 39
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? 5 hål i öronen
.
FAVORITER
1. filmer? Halloween 2, Tron Legacy o Raise your voice!
2. låtar? beror på väder o humör. skiftar mycket... men just nu drogar jag helt okända låtar, o escape the fate - ashley o her bright skies - little miss obvious. Men älskar skräckrock o punk också
3. årstider? vår.... MIN årstid!!
4. mat/dryck? el mucho pizza eller grillad fläskfilé med potatisgratäng med bearnaisesås eller vitlökssås är underbart
5. djur? Hund!
6. färg? limegrön!
7. parfym? DKNY-apple   tror jag
8. tv-program? Vampire diaries o buffy the vampire slayer
9. ämne i skolan? matte, so o bild!
10. sysselsättning? longboard o kompisar i alla lägen!
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Ingen
2. vad använder du just nu för skor? jättesöndriga converse
3. favoritfärg på kläder? vitt, lila eller limegrönt!
4. favoritmaterial på kläder? vettefan?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? snygga
6. favoritaffärer? Carlings
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ca 1000 men skiftar varje månad, vissa månader mer o vissa typ inget. köpte knappt nåt på hela april
8. favoritmärke? inget spec. köper det jag tycker e snyggt.
9. vad har du för byxstorlek? beror på vilken byxmodell. men typ 26 eller nåt
10. vad har du för tröjstorlek? beror vilken modell. om jag ska ha normal storlek så XS-S men om det e stora t-shirts så L
.
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Mellan typ
2. vilken färg på tapeterna? tre gråvita o en lila
3. vilka färger går rummet i i övrigt? svart, vitt, lila o rött
4. favoritmöbel i rummet och varför? säng o skrivbordet
5. vad vill du ändra där inne? ha dit en ny hylla
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? uppfarten, mammas jobbarbil, åker o grannens hus o ån.
8. vad gör du oftast i ditt rum? to much. sover, ser på tv, sitter vid datorn, byter om osv!
9. vem förutom du brukar sova i din säng? ingen oftast?
10. favoritpryl i rummet? högtalarna.
.
BLANDAT
1. vad heter din morfar? Nils/Nisse!
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? inget för använder byxfickorna nu när jag inte har jacka  men där i har jag busskort, hörlurar, pengar, nycklar o läppsyl
b) skolväska just nu? böcker, läppsyl i massor, pennfack o lite privata grejer
c) handväska eller liknande just nu? i skinnväskan: necessär, linne, plånbok, privat grej, örhängen o skiftnyckel.
3. vad är du beroende av? musik!
4. vilket land kommer du i från? Sverige o finland
5. vilken sorts lypsyl använder du? nivea med olika sorter då!
6. vad tror du på? livet.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? inget spec men  e la kristen typ?
8. vad köpte du senast? kladdkaka? annars så wesc kläderna.
9. har du nåt husdjur? tre förjävliga katter
10. vad bor du i? hus
.
1. vad heter du? Katja Svensson
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? hehe vettefan... typ nåt amerikanskt!
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Egentligen skulle jag hetat Alexandra men mamma ville ha något ännu mer ovanligt så det blev Katja! hade faktiskt föredragit Alexandra -.-
4. vilket stjärntecken är du? Vädur
5. vilken årgång är du? 96:a
6. vart bor du? Frillesås
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? never.... fast bodde ju dels hos pappa innan så det blev ju en flytt därimellan hela tiden
9. vart skulle du vilja bo? i Los Angeles eller Miami...
10. vilken skolklass? 8:an
11. vad vill du bli när du blir äldre? jag vill bli grafisk designer eller fotograf I think...
.
UTSEENDE
1. hur lång är du? ca 165 cm
2. hur mycket väger du? 53
3. hårfärg och frisyr? mörkbrunt hår, snelugg o typ hyfsat långt hår men alltid tofs
4. ögonfärg? grön-gula
5. mest nöjd med? mina ögon o armar
6. minst nöjd med? min näsa :/
7. skostorlek? 39
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? 5 hål i öronen
.
FAVORITER
1. filmer? Halloween 2, Tron Legacy o Raise your voice!
2. låtar? beror på väder o humör. skiftar mycket... men just nu drogar jag helt okända låtar, o escape the fate - ashley o her bright skies - little miss obvious. Men älskar skräckrock o punk också
3. årstider? vår.... MIN årstid!!
4. mat/dryck? el mucho pizza eller grillad fläskfilé med potatisgratäng med bearnaisesås eller vitlökssås är underbart
5. djur? Hund!
6. färg? limegrön!
7. parfym? DKNY-apple   tror jag
8. tv-program? Vampire diaries o buffy the vampire slayer
9. ämne i skolan? matte, so o bild!
10. sysselsättning? longboard o kompisar i alla lägen!
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Ingen
2. vad använder du just nu för skor? jättesöndriga converse
3. favoritfärg på kläder? vitt, lila eller limegrönt!
4. favoritmaterial på kläder? vettefan?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? snygga
6. favoritaffärer? Carlings
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ca 1000 men skiftar varje månad, vissa månader mer o vissa typ inget. köpte knappt nåt på hela april
8. favoritmärke? inget spec. köper det jag tycker e snyggt.
9. vad har du för byxstorlek? beror på vilken byxmodell. men typ 26 eller nåt
10. vad har du för tröjstorlek? beror vilken modell. om jag ska ha normal storlek så XS-S men om det e stora t-shirts så L
.
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Mellan typ
2. vilken färg på tapeterna? tre gråvita o en lila
3. vilka färger går rummet i i övrigt? svart, vitt, lila o rött
4. favoritmöbel i rummet och varför? säng o skrivbordet
5. vad vill du ändra där inne? ha dit en ny hylla
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? uppfarten, mammas jobbarbil, åker o grannens hus o ån.
8. vad gör du oftast i ditt rum? to much. sover, ser på tv, sitter vid datorn, byter om osv!
9. vem förutom du brukar sova i din säng? ingen oftast?
10. favoritpryl i rummet? högtalarna.
.
BLANDAT
1. vad heter din morfar? Nils/Nisse!
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? inget för använder byxfickorna nu när jag inte har jacka  men där i har jag busskort, hörlurar, pengar, nycklar o läppsyl
b) skolväska just nu? böcker, läppsyl i massor, pennfack o lite privata grejer
c) handväska eller liknande just nu? i skinnväskan: necessär, linne, plånbok, privat grej, örhängen o skiftnyckel.
3. vad är du beroende av? musik!
4. vilket land kommer du i från? Sverige o finland
5. vilken sorts lypsyl använder du? nivea med olika sorter då!
6. vad tror du på? livet.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? inget spec men  e la kristen typ?
8. vad köpte du senast? kladdkaka? annars så wesc kläderna.
9. har du nåt husdjur? tre förjävliga katter
10. vad bor du i? hus
.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0