Yummie

Riktigt go dag. vi har sett på "buffy, the vampire slayer" hela dagen typ, aslängesen och det gjorde vi sist han var här också. Käkat lite glass också med oboy och iste... men smidig som jag är så gör jag alltid sönder glas så nu har jag massa glasflisor på golvet. Aja
.
Nu är jag iaf själv så väntar på att mamma ska komma hem så tittar på lite mer buffy nu.
Aja imorgon kan det bli seg uppdatering för det är midsommar och jag ska faktiskt sommarjobba hela förmiddagen, asså inte med det vanliga hos grannen utan ett riktigt jobb. Wooh cash! Bloggar nog när jag kommer hem på eftermiddagen.
.
Hörs senare kanske!
Ni har hört låten innan men aja:
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0