snodde av bella.

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? ½ (alltså inte riktigt, bara halvt)
Vad tycker du om kärlek? seg?
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? jaa
Har du svårt för att bli kär? delvis, äkta kär ja men småkär har jag lätt för!
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? Haha idag
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: typ några sekunder
Hånglat med nån riktigt ful: pinsamt nog.. ja

hånglat med fler än 50 pers: nej

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? tror inte det?
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? ja, vem har inte?
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? hahah ja
Fått din mamma att gråta? ja.. 
Slagit ner någon? ja
Skämts över dina föräldrar? smått, men inte jättemkt
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja!
Tar du droger? nej?

Vilka kläder sover du i? trosor o t-shirt

Vad hatar du verkligen? falska männsikor, och känna mig hatad o ensam
Varit kär? men ååååh. står ju högst upp ditt flan
Är du ensam nu? typ
Vill du gifta dig? Ja! 
Vill du ha barn? Ja självklart!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag själv? haha 
Såg dig gråta? vettefan
Fick dig att gråta? secret :/
Du delade en dricka med? albin
Du gick på bio med? Bella o Johan
Skällde på dig? mamma tror jag
Sa någonting till dig och vad var det? mamma sa typ: gå o lägg dig pucko
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? aa
Pussat någon?
Köpt någonting? ja 
Sjungit? aa
Saknat någon? aa
JAG HAR:
Digitalkamera? aa
Systemkamera?
Telefon på rummet? ja
Egen dator? aa
Könssjukdom? alla sorters... fast nej
Bra kompisar? ja

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0