I'm back bitches!

nu funkar iaf blogg.se nåt sånär!
Dagen har iaf vart go, först till kyrkan en stund med lina (faddergrej) sen kladdkaka och vidare till skolgården. Sen drog jag vidare upp till mormor o morfar för att klippa gräset men jag bytte med mamma så jag gick ut med hunden o mamma klippte men jag ska ändå få pengarna för det så fick alltså 200 typ för att gå ut med hunden xD. Men fick ställa upp nu när morfar opererats...
Nu ska jag sätta ihop ett bildspel till vårt föräldramöte imorgon som eleverna i klassen ska hålla i själva. Vi ska även slippa språkvalet o istället ha dubbeltimme i hemkunskap så vi får mat till kvällen.
Have a nice night!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0