Hemma ♥

Asså Sollentuna var en av de bästa saker jag följt med på. Visst matte e tråkigt men tiden där var sjukt rolig, plus träffade lite roligt folk fast roligast hade ju vår grupp.
Man skulle hitta personer som typ :"nån som har en volvo, någon som har tre syskon, någon som kan 6 decimaler på pi"...  o så lottade de ut personer som fick gå upp på scen plus ta med de som de skrivit på listan som skulle bevisa detta. Gabriel blev näst först upp och då läste gubben upp: "någon som kan: "ett mattetal som jag inte minns" och där hade Gabriel skrivit din mamma för han inte hittade någon xD... plus han hade en av mina skor för hans va borta. alla gapskrattade men felet var att direkt efter ropades jag upp och då fick alla som han haft plus han själv komma upp igen...
Vi blev även utskällda av en gubbe i hissen, mosade bananer osv.
Underbart! bilder kommer imorgon... ska se på mera  Tron legacy nu! o sen vampire diaries
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0