hemma nu!

Direkt efter skolan ringde mamma och bad mig komma upp till mormor och morfar. Så tog bussen upp dit men när jag väl är där så tro fan att ingen är hemma. Mamma hade stuckit ut på en timmes runda med hunden och mormor och morfar var på sjukhuset. jag åkte upp dit av väldigt personliga skäl och inget blev som tänkt.
men efter typ 45 min så kom mamma och släppte in mig.
Jag har kommit på att det inte finns något ställe som jag trivs lika bra på, särskilt inte när jag är själv. Min uppväxt, min bakgrund, mitt liv.
Nu sitter jag iaf med ett glas oboy och pluggar lite. Fick mitt SO-arbete uppskjutet till fredag för min lärare förstod att jag inte kunde jobba SO just nu efter i onsdags så fick mer tid på mig. aww!
Ska iaf se på typ någon film nu så hörs vi senare ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0