Filmtajm

Heheh blev aldrig att jag stack ut för det regnade och var trist och jag fick världens huvudvärk så jag tog in min gamla fåtölj på rummet (slängde ut den för några veckor sen) och tog en mysfilt och såg på My Bloody Valentine i 3D!
Helt underbar film, definitivt en av mina favoriter. Om vi säger så här så har jag flera favoriter som typ alla pirates of the caribbean filmerna och sen halloween 2 (inte den från 2009) och My bloody valentine. Det är de jag älskar mest, sjukt underbara.
men jag börjar undra om det är något fel på mig. I alla skräckfilmer där det är någon mentalstörd eller som bara är sjuk i huvudet, jag älskar seriöst alltid den personen. Som i Summer's blood och My Bloody Valentine så är mördaren en mentalt sjuk kille. Särskilt han i MBV är så sjukt underbar på alla sätt och vis. och sen hatar jag alltid the "good" guy. Ne usch, mentalt sjuka mördare ska det  va ja!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0