Dagen!

Så helt underbart väder, vill fan ut igen :O 
Nä  men stack ut och pizza fast bara jag och johan som käkade men asså jag vill inte riktigt erkänna detta men... jag är så sjukt trött på pizza nu.
NU SKA JAG VARA NYTTIG! Jag är seriöst.
Inget godis, ingen snabbmat, inga pizzor, inga mackor, inga chips, inga riskakor eller kakor eller skit.
Nu lever jag på kött o yoghurt! Okej... oboy är okej för det är enda sättet för mig att få i mig mjölk... o glass e ok för jag är sååååå beroende av det. Fast bara två i veckan nu, promise.
Nu får det fan va nog. Måste ju klara beach 2011.... or not men förändring ska det bli. Träna varje dag, så sjukt peppad. när resultatet kommer så ska ni få se före och efter bild :D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0