10 saker ni inte visste om mig!

1 jag är mästare på att ljuga! Finns bara en ända person som kan se om jag ljuger och den personen träffar jag inte. Jag ljuger väldigt ofta och då väldigt mycket.
2 mina närmre vänner kan lita på mig till 110 %, trots att jag är bra på att ljuga så går jag att lita på.
3 jag kan inte tänka normalt förutom när jag är ensam. jag kommer ofta på mig själv med att tänka: "1,2,1,2,1,2,12..." eller: "söt apa, söt apa, söt apa..." om och om igen. Jag kan bara tänka normalt när jag är själv hemma men inte ens då!
4 jag kommer ofta på mig själv med att stå och gunga som en apatisk eller luta mig framåt, även ibland när jag sitter så gungar jag, slutar alltid när jag kommer på det själv.
5 jag är ofta ironisk men har ofta svårt att se när andra är det så därmed tar jag väldigt lätt åt mig
6 jag är alltid jätteglad utanpå men inuti är jag typ helt galen? jag har iaf ett väldigt konstigt tankesätt som inte är riktigt normalt vilket även gör att jag agerar ofta konstigt.
7 jag har ångest på ett eller annat sätt. många gånger tvångsångest. jag får för mig att göra något konstigt och kommer inte över det förrän jag gjort det. Just nu är jag inne på en grej som hållt på i ett år vilket ingen vet om än. Men sen klarar jag även inte av att känna mig ensam.
8 jag älskar färgat knallrött hår...?
9 jag är väldigt ärlig om vad jag tycker.
10 min klädstil matchar verkligen inte min personlighet men detta råkade bli ett mellanting som jag fastnade på
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0