Dag 08 – I min handväska.

Okej för en gångs skull så ska jag visa i bilder:
på bilden ovan:
1: ett paraply är sååå värt att ha med.
2. plånbok med pengar o kontokort (jag e fet o ska alltid ha nåt när jag är ute)
3. ficklampa... äh värt bara
4. vem har inte en necessär med sig? vad som finns i står efter bilden under
5. hittar alltid småmynt i väskan
6. bafucin då jag alltid lyckas droga sönder dom när jag har ont i halsen.
1. en extra mascara, användbart
2. ipren (lööööve it)
3. ouch! it plåster (söööta)
4. sex olika läppsyl och läppglans !
dåligt ljus o kvalité men min mobil funkar absolut inte bra på kvällen :'( ska nog sno hit kameran (A)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0