Skolavslutning!

Ska snart dra till skolan för skolavslutning med fika och betyg. Ni får outfit bild sen ;D
tills vidare:
Du heter: Katja
Smeknamn: Kattis, kaatjaa(asså långa failade a:n), svensson.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Leave out all the rest av Linkin Park
Beroende av: min mobil... o min tv... kollar aldrig på den men den står alltid på, annars får jag ryck.
Vad tror folk om dig? att jag är en komplett idiot ;D.
Stämmer det? Nope... inte komplett, bara lite
Vad får du oftast komplimanger för? - Min humor xD

Hur imponerar man på dig? det är rätt lätt. Säg typ bara "tja jag är stålmannen"
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ibland.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "börjar vi 9 elr 20 över 9??"
Var bor du? i Frillesås.

Trivs du där? oftast!
Hur svarar du i mobilen? "mm?"
Vem ringde du senast? Linnea

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer ej ihåg..
Antal timmar sömn inatt: 4 :/!
Sov du ensam: yeah.
Brukar du komma i tid: JA
Hur känner du dig nu: uttråkad
Vanligaste färg på dina kläder: färglada... mycket blått :/.
Vad tycker du om fötter: Underbara<3<3<33<3<333 HATE
Vad saknar du: privat egentligen.
Hade du en bra kväll igår: Jotack, som fan att jag hade!
Favorit dryck på morgonen: iste
När brukar du oftast gå och lägga dig: Somnar oftast vid ca 01:00
Är du blyg? ibland... vid speciella tillfällen.
Sysslar du med någon idrott: Nej, lat som fan fast innebandy på hösten.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jodå
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Runka, ha sex och kissa är tre måsten.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, visst finns det saker man vill ändra på men överlag funkar det!
Är du bortskämd: Kan jag inte påstå.
Vad gör du i morgon: käka, sova, käka, sova kanske träffa lina, sova.
Vad är det värsta du vet? svek, rykten, folk som ser sig själva som "bättre än alla andra" m.m.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Hyfsat... finns många fel 
Vad är det finaste du fått? jag vet inte :/.
En speciell dag du minns: en dag på skolan då jag puttade ner en kompis i en asstor lerpöl o han drog ner mig med :/... det var fan i fyran :O .
Du samlar på: mobiler...
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Hm oftast mamma faktiskt..
När grät du senast: kommer inte ihåg :/ 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa kläder, haha.
Vill du gifta dig: Yes, i framtiden.
Vill du ha barn: Ja

Är du musikalisk? Så omusikalisk som man kan bli 
Vad dricker du helst när du är törstig: iste
Bor dina föräldrar tillsammans:

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Säkerligen
Biter du på naglarna: Big no! älskar mina långa!.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0