Ops

Kom hem vid 18:00 kanske... installerade tv:n och så men sen vare parabolsladden det va fel på, inte min gamla tv så använder den nya tv:n som datorskärm tills jag fått nytt av viasat... aja sen käkade jag och såg scream4 med kussens son fram tills nu då han irriterade mig så jag slog honom lätt och han smällde till mig ashårt i ansiktet så slutade med att jag slängde ut honom så han får sova i vardagsrummet istället o se på film med mamma :/ Jag har ett hemskt humör, svar ja.

Imorgon blire iaf upp tidigt o casha in lite hos grannen och mormor&morfar! fett nice, hörs då :D
jag vet sega studentbilder men orkar inte ta nya idag osv för är smått trött osv så de får duga. blir nya snart, promise men de är utfyllnad iaf!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0