Nice day

Direkt efter kba idag så stack jag och Lina hem till henne och sedan till stranden med johan. Fast var bara jag och johan som badade :P Sen åt vi massa vattenmelon och föööörsökte bleka håret men gick hej svejs typ. Sen följde jag med Lina hem och va där med Josefin ett tag tills vi stack och köpte chips och senare stack ner till stranden alla tre o käkade. Även Filippa och Kajsa kom men  bara lite kort för sen stack jag och Josefin! Very nice!
.
.
Älskart att min phone är hemma igen! Nu blir det att duscha ur saltvattnet ur håret och städa!
Sen film, see ya!
snyggaste studenflaket, lägg märke till "shut the fuck up". förhandsvisning på studentfotona
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0