Kvällen!

Förlåt för det varit dålig uppdatering men jag var som sagt på dåligt humör så jag såg på filmen och sedan stack jag ner till stranden där Jonte, Filip, Albin, Johan och massa var och spelade fotboll men så bröt Jonte tån så alla stack typ hem utom jag, Gabbe och Johan så vi stack upp till godisaffären o köpte lite, snackade lite med massa vid Konsum, och sådant. Senare stack vi ner till stranden, träffade massa folk, slog vad med Bäck & company fast sen stack Gabbe och Johan hem så jag stack hemåt men fastnade i rondellen vid konsum med Filip, Albin, Östlund, Daniel, Jack, Alex och kanske nån mer men tror inte det. Kom ändå hem kvart över elva eller halv tolv
.
Men för att sammanfatta allt: kvällen har vart helt jävla perfekt!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0