Jag hatar tjejer som slåss!

Det är något jag verkligen hatar för det ser så patetiskt ut när tjejer slåss eller aa iaf jag hatar tjejer som slår killar. Det ser så patetiskt ut och så uppmärksamhetskrävande. Har ni inte kommit på att killar inte vill ha tjejer som slåss och bara gnäller? Var er själva för ni är egentligen snälla men när ni vill ha uppmärksamhet så beter ni er som små fjortisar. Visst jag har också slagit folk på skoj men det är det slut med, okej det är okej någon enstaka gång men vafan, inte hela tiden? Folk tycker ni bara är pinsamma att se på.
Okej när jag ändå håller på kan jag ändå fortsätta med alla mina andra åsikter, right?
Inse att folk märker att ni gillar någon, sluta förneka att ni inte gillar den där personen för det är ingen som tror er, det gör er bara ännu pinsammare.
Stå upp för er själva, visa erat rätta jag, det gillar alla bäst, inse det.
Sen alla falska personer... snälla sluta snacka skit? Det kommer alltid fram till den ni snackat om och då blir den personen sur och alla  får skit på grund av erat skitsnack. Varför inte gå fram till personen och säga det ni tycker istället för att säga massa saker bakom ens rygg?
Och sen alla ni som drygar för att få uppmärksamhet, fatta att ni irriterar och sårar den ni drygar mot. Det är FAN INTE OKEJ!
Nu när jag fått detta sagt så: jag ska bli snäll och ärlig. Mig själv.
Jag vet att ni gillar min paintbild nedanför! :D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0