Hemma o ätit

Nu ska jag snart för drar sen till varberg på student.
Gårdagen iaf: vi åkte in till liseberg vid 12:00 väl där köpte vi åkpass och gick till våra grupper för vi hade blivit indelade i grupper, jag var i samma som gabbe, filip, hampus och sandra så det var helt okey. men sen utgick sandra för hon mådde dåligt och sen dök linnea, hanna, hullen o robin upp och då försvann filip o gabbe så den gruppen gick jag i stort sett hela dagen. Vi gick gasten, åt och massa roligt. När vi åkte kållorado så fick jag OFC en vattenstråle rakt i facet och rann ner över hela tröjan. Sen i flumeride fick jag först ENA benet pisseblött men sen satte jag mig längst fram o då fick vi ju OFC största vågen för dagen rätt i mitt knä o över mig så min mobil är halvtrasig för jag hade den i byxfickan av misstag -.- käkade ben & jerrys o sockervadd och drog hem vid 20:00 så aa när jag kom hem så duschade jag, såg på film o däckade i sängen!
Just ja... åkte atmosfear också... riktig trist grej. inte alls som förväntat.. det läskigaste var ju när vi stod i kön till den -.-
.
Idag fick vi sovmorgon och sen skrev vi tal o hade kul i klassrummet. stack 11:00... aja vi hörs ikväll kanske (A)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0