God morgon

Blev ingen bloggning för va först på stranden med bella, sen träffade vi jonte och filip och tog första sommardoppet (badade ju i vintras). Sen följde bella med hem och vi grillade och direkt efter åkte jag upp till mormor&morfar o gick ut med hunden i det sköna vädret fast i skogen annars blev han för varm. Sen direkt när jag kom hem stack jag ut och träffade Jonte&Johan och vi stack ner till stranden och de spelade fotboll med massa folk innan vi badade. Sen cyklade jag och Johan runt ett tag och vid tio träffade vi bella och sen även LIna. och sen orkade jag inte blogga för Lina sov över och vi såg Pirates of the caribbean (IGEN).
.
.
Idag blir det en snabb dusch och sen in till kba med lina och mamma och sedan vidare ut och baaaaada? :D
Bilder kommer, I PROMISE!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0