God morgon

vaknade egentligen redan halv elva men då käkade jag o fjanten o såg på film osv, sen kom jag på vid halv tolv att jag lovat grannen att komma mellan 11 o 12 så fick skynda som fan, sen skulle vi egentligen åkt upp till mormor & morfar men det regnade och jag är typ sjuk, bra start på sommar lovet.
Nu sitter jag iaf och myser i sängen för mamma och fjanten stack till varberg för att köpa brädor och sen drar de till mormor & morfar.
.
Asgött att va själv men hör byggarna borra hela tiden och vill ha mina halstabletter som mamma skulle köpa aja, får vänta.
aja ha det gött, ska se på stormbreaker nu iaf för alex pettyfer är såååå snygg! kolla trailern nedan o checka in honom ;D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0