Chill dag

Som sagt åkte jag till Varberg idag 14:30, när jag kom dit så käkade jag och mamma på hamngrillen och mötte sedan upp de vi skulle kolla på balen med (hon som skulle på balen, hennes familj stod vi med), sen när vi kollat på dem i en timme så gick vi bort till Fladenglasscafét och käkade glass och sen kom jag hem för fem minuter sen. Ska ut i solen en sista stund och sedan se på Club dread och 28 weeks later.
.
.
Man kan ju va uppe länge idag för vi ska ju till Liseberg med skolan imorgon och dit åker vi först vid 12 så har lååååååång sovmorgon och sen är det chill att hannas mamma kör bussen o vi bor typ grannar så jag åker med ut till skolan och då får vi ju välja de bästa platserna ;D
.
trailers på club dread och 28 weeks later:
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0