Förlåt

Förlåt för min blogg blivit sjukt tråkig, jag uppdaterar typ en gång om dagen osv. men det är inte enbart mitt fel. Jag vill veta vad ni vill att jag ska skriva!
Lite förslag som ni gärna kan välja mellan:
1. dagens outfit bilder
2. tips på olika saker
3. mer musikgrejer, typ videos
4. filmtips
5. shoppingtips (även om jag inte har en viss stil och inte har på mig modet så är jag inte helt borta)
6. bilder från dagen
8. dagens blogg
ja det var lite av många förlag, kom med några själva så ska ni se att bloggen blir roligare. Ju fler läsare, ju roligare för mig o blogga och då skriver jag intressantare och då blir det helt enkelt bra för alla. right?
KOMMENTERA FÖRSLAG!


2 kommentarer
Postat av: busen!

dagens outfit, dagens/veckans blogg, bilder från dagen o tips på lite allt möjligt :D <3

2011-04-07 @ 13:48:29
URL: http://isabellabackman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dagensoutfit, tips om produkter och kläder :D

2011-04-07 @ 19:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0