Dag 21 – Mitt förhållande till mat.

Hahah mat är inte ritktigt min grej. Jag är otroligt kräsen så äter nästan ingen slags mat. Har aldrig ätit skolmaten i stort sätt (kan hända typ en gång i terminen), äter inte griskött,fisk eller fågel. Sen äter jag nästan inga grönsaker (de ända jag äter är gurka och paprika). Jag äter inte det flesta pga konsistensen, har otroliga problem med det för om något blir en aning slajmigt så börjar jag må illa eller rent utav spyr. Så jag äter alltid samma mat till frukost, ingen lunch och sen en liten middag (sen kan det bli typ en jävligt stor tallrik vindruvor varje dag men inget mer)
That's it, kalla mig kräsen, jag står för det.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


katjasvensson -
RSS 2.0